Kategorie
Poradnik

Jak skontaktować się z firmą kurierską?

Zakupy online stały się dla nas przyjemną alternatywą klasycznych zakupów. Mamy możliwość nie tylko dokładnego wyboru produktu, ale również jego konfiguracji i wygodnej opłaty za zamówienie. A co najważniejsze – towar dostarczany jest nam pod wskazany adres bez konieczności wychodzenia z domu. Gdy przychodzi czas oczekiwania na przesyłkę – warto ją monitorować i w razie potrzeby skontaktować się z kurierem DPD. Niestety często bywa to problematyczne, dlatego przedstawiamy, jak najlepiej skontaktować się z firmą kurierską.

Jak uzyskać telefon do kuriera?

Numer telefonu do kuriera podawany jest w zależności od wyboru dostawcy przesyłki. W przypadku kuriera DPD numer najczęściej uzyskuje się bezpośrednio w wiadomości SMS, którą dostaniesz po nadaniu paczki i wprowadzeniu jej do systemu przez przewoźnika. SMS tego rodzaju uzyskuje się w momencie, w którym przesyłka trafia do docelowej sortowni, czyli najbliższego miejsca dostarczenia. Wtedy też dostawca jest w stanie określić, który z kurierów odpowiada za dostawę danej przesyłki. Kurierzy DPD pracują w oknie czasowym, w którym zobligowani są do dostarczenia paczek. Bardzo często kurierzy jako pierwsi podejmują kontakt z odbiorcą paczki np. w celu omówienia preferowanej godziny dostarczenia. Warto zatem kontaktować się z kurierem jedynie w sytuacji awaryjnej, np. gdy okno godzinowe dostawy powoli się kończy. Kurier powinien wówczas poinformować, o której godzinie dostarczy paczkę.

Jak skontaktować się z kurierem DPD?

Firma kurierska oferuje jedną z najbardziej rozbudowanych ofert w tym sektorze, dlatego też posiada wiele opcji kontaktu w zależności od rodzaju zgłoszenia. Infolinia pracuje ona od poniedziałku do piątku (8:00 – 19:00) oraz w soboty (w godzinach 8:00 – 14:00). W sytuacjach indywidualnych warto kontaktować się bezpośrednio z kurierem DPD, którego numer z pewnością zostanie wysłany do danego klienta.